Glad Pask

Imorse kl 11 knackade det pa dorren. Det var Hanna som ville veta om jag skulle komma och ata paskfrukost med dem. Da jag insag att det anda var dax att kliva upp sa tackade jag ja. Det var mycket trevligt och gott. Sen efter det sa har jag paborjat stadandet av mitt rum. Allt ar klart, nu behovs det bara dammsugas. Man maste stada om mamman kommer pa besok, annars maste man ju skammas.

Det ar himla fint vader idag. Soligt och 15 grader varmt! Helt underbart. Det gor ju i och for sig sa att man fragar sig sjalv varfr man sitter inne. Ja..? Ska kanske ta och torka av en av stolarna pa uteplatsen och satta mig dar och njuta av varen ett tag. Fast jag undrar om inte spindlarna har gjort sitt atertag, da blire lite laskigt. Vi far se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0