Nastan sommar

Har vi ialla fall har i sodern.

68193-2


Antligen fredag! Hade man kunnat saga om jag inte skulle masta jobba bade ikvall och imrogonbitti. Men sa kan det vara. Det ar val bara att le och se glad ut, och ikvall nar jag lagt de sma barnen att sova, sa kan jag ju atminstone roa mig med WoW.

Har kopierat papper till mina ansokningar till skolor, och Cindy skulle vara rar och posta dem at mig nar hon gick pa stan. Sjysst! Ju mer jag har funderat pa det, desto mer vill jag ga massage och friskvardsterapeututbildningen. Jag haller alla tummar jag har for att jag kommer in.

Ungarna sover snallt och jag sitter har och uppdaterar mig om vad som hander i Big Brother. Ja, det ar typ det basta aftonbladet har att komma mer nufortiden. Solen skiner ute, och jag tror nog vi ska kla pa oss och leka lite ute pa garden sen. Alla vet ju att friskluft ar mycket bra for sma barn. Om tva veckor ar min lilla mamma och plastsyster har pa besok. Det ska bli sa himla roligt!

Har aven fatt nys om mycket bra band, Blackmore's Night. Ska undersoka om skivbutikerna har i Holland rakarr ha sant.  Men de har ju a andra sidan bade mushrooms, Red Light District och bardansande brudar, sa varfor skulle de inte ha en ynka skiva som jag vill ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0