Promenix

Sa var promenaden avklarad. Hela tva timmar blev det, mer eller mindre ofrivilligt. Parken var mkt riktigt en park, om aven en valdigt liten sadan. Besvieklse. Efter 45 min skulle jag vanda om och ga forbi affaren pa vagen hem. Bara det att det ar svart att hitta dit nar man kommer fran fel hall, vilket resulterade i latt vilsegaende. Skavsar. Jepps, en alldeles egen blodblasa har jag nu. Sadan stolthet. Johan skickade en sjysst lat till mig ikvall oxa, jag glomde bara bort vad den hette. Rackarns, maste undersoka saken och kopa skiva tror jag. Nu ska jag ata fil och flingor. Eller lattyoghurt med naturell smak heter det visst har. Jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0