Att packa

En satans javla foljetong jag vill ha ett slut pa!!


Jaja, 5 kilos overvikt ar val ite fy skam. Hoppas de inte tanker gnalla pa min stora svintunga ryggsack och annu tyngre handvaska jag ska ha som handbagage. Allt jag vill ha med kommer med. Och jag forosker at inte tanka pa alla javla klader jag slang/gett bort till ungarna. Det ar separationsangest.

For till Rowald igar kvall, lagade middag (den jattejattegoda kottfarssasen med rodvin och spagetti), sag film (Clerks, den var rolig) och sen somnade jag i soffan. Sa mkt for det sallskapet liksom. Kom hem idag kring 2, jag alskar tagforbindelserna mellan Utrecht och Leiden. INTE! Jag slapp grina for vi kom fram till att vi ses pa tisdag. Dead mans chest.

Jag torkade aven ur garderoben och skrivbordet och sant idag. Satan sa mkt damm sanna stallen kan samla. Nu ar det fint iallefall. Dammsugningen sparar jag fan till pa onsdag

Och Kara Kristin. Jag kan kopa valdigt manga vaskor om jag vill, men det blir sa javla dyrt att betala overvikten. Nu ska jag fanimej forsoka sluta klaga om min packning. Jag ar iallafall less som ett svin padet, sa det far vara klart. End of discussion.

Kommentarer
Postat av: Micke Gustavsson

:)

2006-11-30 @ 16:14:42
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/hudvaard/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0