Packningen, den spannande fortsattningen

Att aka hem efter att ha bort utomlands i 11 mander med massa javla packing. Hur ska detta ga?


Avslutat bankkontot idag. Dumma hollandare, det tog sa himla mkt langre for att de bara vagrade fatta vad jag ville. Jag som forklarade sa bra. Sa har jag aven skrivit ut nagra kort och satt in i en ram som jag ska ge dem innan jag drar. Packningen.. Skulle just borja om for 3e gangen, da Hanna kom och sa att jag kunde ta datorn. Svart val. Pa sondag ska jag packa allt. Precis som det ska vara. Lar inte hinna udner veckan da jag jobbar man-tis och lar vara nog stressad pa onsdag som det ar anda. Fan, jag tvivlar pa att jag far med mig det nodvandiga skrapet utan overvikt.. Forbannelse!

Kara publiken, foljetongen fortsatter, jag lovar! Med alla sorgliga avsked jag gor med klader, saker och grejor som jag bara inte kan fa med mig. Hugaligen. Vi hors imorgon och da aven med en spannande redogorelse om sista kvallen pa stan!

Kommentarer
Postat av: Kristin

köp en ny resväska vetjja! nån göllig med rosetter och blommor. oj satan nu måste jag skynda mig till jobbet!

2006-07-15 @ 07:45:18
URL: http://krishtin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0