Slut

Sa var det slut pa fotbolls-vm. Min lever ar mycket nojd. Italien vann. Jag kom fram till att jag hejade pa dem, for de har pizza och pasta och mycket god mat! Alla anledningar ar bra, forutom de daliga.

Vart galen helg. Med en amerikan, nagra tyskor, en hel del hollandare, nan engelsman oxa jag da forstass. Manga ol, fast inte samtidigt, mycket bad och sol och vita bikinrander. 11 dagar till hemfard och jag vet inte alls om jag vill.

Idag har jag sovit mkt och lange, atit en pizza och druckit en och en halv liter coca cola. Gott. Man hade nastan kunnat tro att jag var bakis. Fast jag ar typ for tuff for sant nu.

OS i svettning, och jag ligger pa en stabil forsta plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0