Det var roligt

Igar pa Bad Habits. Jag, Elli och Cindy, sen aven Rowald och Sicco. Det var aven tva andra svenskkladda manniskor dar. Tufft. Himla tur vare iaf att vi inte forlorade, da jag rakat vara lite val kaxig mot ungefar varenda engelsman jag stotte pa. Kom hem kring 1. Daligt da jag ska upp och jobba idag :S

Ikvall are Holland-Argentina. Da ar dte bara att dra pa lejonbyxorna och ga ut och dricka ol igen. Det ar hart med fotbolls-vm. Ungarna ar ratt snalla idag, aven om lilla Jan valte upp och ner pa ett mjolkglas nar vi at lunch. Aja, det var typ det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0