Hollandsk koloni i Stockholm

Ar vad jag och Ellis senaste planer ar. Vi ska skaffa lagenhet att dela och ta vara pa de hollandska traditionerna vi lart oss har nere. Ha fester med holladskt tema, fira koniginnedag, vara helt javla galna vad galler orangea vimplar osv vi vm, em och sant, hanga ut en ryggsack pa en flacka nar man klarat alla tentor, och ni vet, det basta. Stampot kommer daremot att vara bannlyst! Det vore sa himla kul, for svenskar ar sa javla trakiga. Man far inte vara stolt over sin flagga, och man far inte ha skolavslutning i kyrkan langre. Visst ar det bra med mangfald, men vi maste val for guds skull varna om vara traditioner!

 Orange var dagens farg.


Igar var vi iaf till Bad Habits for ovanlighetens skull. Jag och Elli, sen kom aven Sicco. Traffade Justin, engelsmannen jag slog vad med. Han ar himla trevlig, och skrattar bara at mig ibland. Fick sova jattelange idag, och det var sa sjukt skont!

Vill att Julia ska komma hem nu, sa jag kan ge henne de snygga presentera jag tog at henne igar. Varsta fulla lilla orangea lejonhuvudet som man har mobilen i, och en plastregnponcho i holland farger. Hon kommer bli sa glad! Oxa tankte jag ju givetvis betala henne for att fara och kopa refillkort at mig, sa jag slipper ga ut.

Sitter barnvakt. Mamman ar ute och springer, och ungarna sover. Hart arebete, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0