Sadan helg!

Som smygborjade i torsdags. Fredagen var jag som sagt trott som ett djur, skulle dra ut med brudarna for att kolla hollands match for att sen aka hem och sova. Tjenispenis. Vi stannade kvar och drack ol med sallskapet vi hittade dar. Nar vi skulle dra vidare pa Odessa hittade vi 3 karlar och en 10-arig pojke som spelade fotboll. Vi blandade oss snabbt in i leken, oxa var matchen igang. Det var ungefar jag och Elli mot resten, men sjukt kul var det. Val pa Odessa kom Sicco, Rowld och en italiensk snubbe och vi kom inte darifran foren efter 4 nangang. 10 timmars oldrickande, inte nadigt. Men det var sa sjukt kul. Man hade kunnat vanta sig en smarre bakfylla efter ett sadant aventyr men inte!
Pau, Elli och moi. Glada tosor


Pa lordagmorgon vaknade vi och drog pa stan och kaka frukost. Sen traffade vi grabbarna, kopte jordgubbar och ol och satte oss och svettades i solen. Elli och Pau drog till Amsterdam, och jag och Rowald till Urecht. Vi skulle egentligen ga till en park och hanga, men efter mathandlande var jag hungrig och trott sa vi stannade inne, lagade mat och pratade. Skulle hem kring 10, men tidsoptimist som jag ar sa kom jag hem typ vid 11. Utrecht och Leiden ar tydligen inte snabba stallen att transportera sig mellan, vilket jag ju iofs visste, men anda.

Idag jobbade och de hann dra ivag soderut i landet for att hanga pa stranden innan jag slutade. Deppen var stor, och jag agnade istallet dagen at att spela WoW. Sa kan det ga, jag langtar redan till nasta helg om det ska vara sahar kul! Jobbar mandag, tisdag och onsdag i veckan, sa sen are langhelg! Vi ska nog oxa forsoka styra upp nagot slags wannabe-midsommar-firande har var dte tankt. Eller sa gar vi bara ut och olar.

Sverige-England pa tisdag, peppen ar stor, Sicco har lovat att komma och se matchen med oss, Rowald kanske oxa skulle komma. Blir kul i vilket fall som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0