Antligen fredag

Det skrattades at mig vid frukostbordet for att jag hade svart for att halla mig vaken. tack tack.
Ungarna var jobbiga, fast det ar sakert bara for att jag ar trott.

Satt och kollade in lagenheter pa Bostaden. Hittqade en som jag faktiskt garna ville ha, ost pa stan. Bodde dar i krokarna 8 manader, och det var sa harligt att ta en kort promenad sa var man inne i stan, for att inte tala om hur skont det var att det var sa kort att vingla hem efter krogen. Sa javla risigt att jag sitter kvar har drygt 2 manader till, sa alla bra lagenheter hinner forsvinna. Iofs sa maste det nog losa sig med nagon slags inkomst innan jag kan borja soka pa allvar. Bara massa skit hela tiden. Me dont like.

Men jag har hort att CSN oxa ska vara en inkomstkalla. Man far bara agna en del av sin vakna tid at att plugga. Ah, men det har jag ju fiaf kommit fram till att jag ska gora nu sa. Det ska bli sa otroligt spannande att komma hem och traffa alla. Se vilka som finns kvar, vilka man fortfarande kommer att umgas med. Och se vars man hamnar tillslut. Och vilken soffa man koper :) Hittade ju en asskon nar vi var pa Ikea med brudarna har nere. Me like. Hoppas jag borjar bajsa pengar eller nat sa jag har rad med den. Och det som ska bli allra roligast ar att fa bo med Lusifer igen!

68193-4
 Min allra sotaste kisse!




Cindys mamma ar har i helgen. De skulle aka ut till Nordwijk ikvall och se pa solnedgangen och ata middag, De bjod in mig att folja med om jag ville. Det vore jatteroligt, men samtidigt far jag sa himla daligt samvete nar jag slosar massa pengar nu sa snart innan Paris. For att inte tala om att jag faktiskt inte har rad. Jag tror nog det bara blir att stanna hemma, avnjuta en fredqagsmiddag med ett helt koppel ungar, sen kila ivag och kopa en pase chips och se nan film. Det har blivit way to much filmkikade i jamforelse med utgangar pa sistone. Pensionar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0