Ledighet

Ja fy fan vad skont. Det har jag verkligen fortjanat efter starten pa den har veckan. Huga. Igar firades det med en 45 min sen mamma har, en ol och ett forsok till att aka inlines. De dar inlinesarna var vardelosa och eftr 20 minuter forsokte jag ta mig hem igen. Hemska tanke. Jag onskar jag hade tagit med mina egna. Jag var tvungen att ringa mamma for att jag var sa upprord over att hon var sen igen. Mamma lugnade ner mig lite och sa att jag skulle fraga om det var mycket pa jobbet i en snall ton. Aja, man gor som mamma sager, och det visade sig att min hostmother visst inte hunnit ata lunch an. Hur fan kan jag vara sur pa henne da? Olen, en weissbier, var fantastiskt god.

Iaf sa har kare pojkvan hittat en bra sida at mig, som borde skickas till alla som ska till Holland, under kort eller lang tid. http://www.yttermera.se/resor/kulturguide/hur_man_behandlar.html 
Vissa saker fick mig att vilja grina av skratt.

Nu ar den stora fragan bara vad man ska gora idag. Det ar 22 grader kallt, mulet och inatt har det regnat. Jag hade kunnat stada om det intevar for att jag gjorde det valdigt grunligt igar. Borde fara och trana, men isf sa maste det anda vanta till kvallen sa jag kan fara pa pump. Det blir nog att varma upp med en dusch, ata lite frukt och lasa lite bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0