Schlager

Det var ratt roligt att kolla eurovisionssaken igar. Fast jag forstar inte vad folk hade emot Island, hon var ju jatterolig! Och finnarna var kung, kanske inte har nat med schlagern att gora, men det ar det fan inte mkt som har idag.

Nu har jag lagt ungarna. Aterstar att se om de sover. De har varit jattesnalla nu pa morgonenm och Cindy var forbi och vi han med en del planerande av framtida viktnedgang och traning. Tanken ar god, far se om det efterlevs.


68193-8
 
Tjusig bild pa mina sma godingar.


Elli ska komma hit i eftermiddag, och ikvall ska vi ga pa Bad Habits och dricka sangria. Sen kan det handa att det blir en del utgang, far se om man orkar. Hade varit ratt roligt, da det ar forjavla lange sen sist. Den som lever far se.

Tot ziens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0