Bra eller anus

eller 23 år och bitter.


Idag var jag till min doktor och hämtade ny sjuskrivning och blev tömd på blod. Det gjorde ont, men jag var snäll och slog ingen, skrek inte och var inte alls stötande på något vis. Utöver det så är idag en dag som man vaknar snortidigt av ont i magen och höfter. Det där med att vända sig i sängen är ett skämt, och att gå upp för trappan till vårat hem lika avancerat som att bestiga Everest. Bra eller anus? Det beror ju på vem man frågar.

Igår fick vi vart till Sveariket och hämtat barnvagn och handlat mat (kött). Barnvagnen är typ det finaste jag sett, och jag längtar sååååå tills vi har en bäbis att stoppa dit! (Inte bara för att jag räknar med att sluta ha ont då).




Jajuste, bara för att jävlas efter att jag köpt mina sommarskor så har solen givetvis tagit semester och avlägsnat sig. Vad är det för jävla stil? Näe, ska kolla om det inte finns några sjyssta weekendresor till Amsterdam eller nåt. Vad man nu ska göra där som gravid med smärtor lite varstans vet jag nu inte, fast de är så liberala så de där svamparna de säljer är säkert bra för fosterutvecklingen, enligt nån tvivelaktig studie som är gjord av svampodlarna själva.

Kommentarer
Postat av: kristin

Åh vilket stiligt åk! Lyllos bebisen som kommer få åka i den.
Du, du borde läsa "Det femte barnet" av Doris Lessing. Serrri, gör det, den passar som din situation, tror jag.
Puss

2008-04-27 @ 12:41:58
URL: http://trocca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0