Det här med Wii Fit

Henning är helt såld. Han kör step, rockar med rockring och hoppar backhoppning. Jag håller på att kissa på mig av skratt ungefär hela tiden. Kul att komma in på akuten och försöka förklara åt läkarn att anledningen att man stukat ljumsken, brytit lårenshalsen eller liknande är att man spelade Wii och är lika otränad som en stelbensopererad 107 -åring. Haha. Maskinen räknar ut ens BMI åt en oxå. Jag hade 23,6, jag trodde lätt jag skulle klassas som överviktig pga den lilla apan som växer i min mage. Vi kallar den lilla apan ibland. Jag är hårigare än nånsin, och Henning lika hårig som vanligt, så vi tänkte att om den ärver de egenskaperna så lär det ju bli en liten hårig apa.

Henning var ut igår. Jag var så trött så jag gick hem och sov. Men vi hade kul båda två, och när han kom hem så fick jag ett referat av utgången, utestället och toaletterna, så det kändes som jag nästan vart där. Snart ska Matilda och Junior komma och hälsa på. Spännandes värre. Då ska jag visa våran fina barnvagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0