Efter solsken kommer regn

Och regna gør det. Det suger. Idag åkte vi till Vinterbro før att køpa sængklæder så vi får byta sånna nångång. Sen åkte vi hem før jag hade ont och Henning var hungrig, vi bråkade ett tag tills vi fått æta och blev snælla och sen låg vi i soffan och klagade på att vi hde tråkigt. Då åkte vi till Elkjøp (Elgiganten på svenska dårå) och køpte ett Wii Fit till Hennings førældrar. Nu håller han på att læra dem hur det funkar, och jag sitter hær. Helg-action som vanligt.

Inatt drømde jag om att vi var på 3D ultraljudet, och han som gjorde det sa att bæbisen var borta. Den bara fanns inte i magen. Det var skitlæskigt och jag vaknade och var alldeles svettig och æcklig. Sen duschade jag. Ska bli så spænnande på tisdag och få se vad det ær før liten krabat som håller mig vaken på nætterna, och sparkar så jag tror den ska sprætta ut ibland. Ja, spænnande var ordet.

Vi ska æta tacos ikvæll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0