It's a girl!

Idag var dte dax för 3D ultraljud, och mycket riktigt visade sig att det sparkande lilla monstret i magen var en tjej! Och söt var hon oxå! Fast det är ju inte så konstigt med tanke på vem som är föräldrar :)


Vi fick inte så jättebra bilder, hon envisades med att ligga mer armen över ansiktet ungefär hela tiden. Envis som en räv (eller sin mor, vilket som). Nu ska jag peta på Henning tills han vill följa med till affären och köpa babykläder.


Om nån är intresserad så har dte vart snorvarmt i två dagar. Igår var dte 17 grader, idag nästan 20. Helt jävligt, räknar med en sommar där jag går ner i vikt av all svettning. Kanske ska köpa en såndär plastpool vi kan han ute på gräsmattan så jag kan plaska runt och leka valross.

Kommentarer
Postat av: Joel

Fan va kul.. Grattis!

2008-05-04 @ 08:22:33
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: kristin

iiiih! Jag visste det!!!! Fan vilken snygg mage du har fått!

2008-05-06 @ 09:48:36
URL: http://trocca.blogspot.com
Postat av: Fröken Wallenberg

Wow, vad är detta för ett hardcore-ultraljud? Det är ju som ett riktigt foto! Annars brukar det vara svartvitt och man ser ingenting.
Hur är det gjort? var? Är det dyrt?

2008-05-11 @ 20:57:20
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0