Ny säng och sjukhusbesök

Nu har vi köpt säng. Ny och stor och helt fantastiskt underbar. Jag kan snurra hur mycket jag vill, åt vilket håll jag vill, när jag vill. Just lövli! Jag betalar, Henning gör allt jobb med att bära och skruva ihop. Bra arbetsfördelning tycker jag.

Igår fick vi åka en sväg på Ullevål och kolla bäbisen. Jag har inte känt nån bäbis på länge och de tyckte jag skulle komma in. Sagt och gjort. CTG och ultraljud och så fort dte blir min tur, och jag får lägga mig dit, så börjar lillbullen att sparkas. Fick iaf se den, och allt var jättebra och den växtre precis som den skulle. Duktig bäbis! (Känner riktigt hur stolt jag är över den redan).

Annars rullar livet på, jag är sjukskriven och har jag inte ont i magen så kan ni ge er fan på att jag har foglossningen från helvetet. Fast man får ju iaf veta att man lever, och det är ju alltid nåt.





Kalaskulan i torsdags.
24 fullgångna veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0