Nytt boende - men var ä internet?

Håll till godo med norskt tangentbord.

Flytten gick øver førvæntan bra, vi slet som djur (eller alla utom jag som inte kan bæra tunga saker). Nær ar allt uppackat utom datarum/bæbisrum, men vi har ju hela sommarn på oss. Hær nån dag nær det nu var åkte vi øver till Sverige och Strømstad før att bestælla barnvagn (snygg prickig sak), som skulle komma om hela 1-2 veckor bara! Heja!

Bilder på mage i v.24 plus lite lægenhet kommer nær jag orkar hitta dator med internet typ.

Idag fick jag føresten tulpaner av min sambo! De ær skitfina och jag børjade næstan grina.

Utøver det ær jag nu sjukskriven 100% pga helvetesjævlafansmage (den øvre delen, inte bæbisdelen) som gør så snorigt ont så jag mest vill dø. Utan soffan och Henning skulle jag aldrig øverlevt.

Så nu ska vi bege oss hem til vårat, se på lite film och ha lite fredagsmys, så det ær bara komma førbi om du har lust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0