Invigning och annat bajs

Idag invigs det nya centret här på Kolbotn. Äntligen. Gissa vem som ska hängadär ungefär varenda jävla dag av sin mammaledighet? Inte jag alltså, jag blir så less direkt. Ska höra om bestemor  vill leka lite med Iselin ikväll så jag och Henning kan åkaoch kolla in stället. Lär vara så bajsmycket folk och det ska lilla barnet få slippa.

Igår var jag och Iselin på första mammagruppen på helsestasjon. Trevligt att komma ut lite, och jag har aldrig känt mig så ung tidigare. Nåja, de flesta hade ju fått första ungen så vi har ju det gemensamt iaf.

Det allraste bästaste med att ha en laptop  är att man kan ta med den överallt. Typ på toa.
Gissa var jag sitter nu. :D Lite lugn och ro och jag får skriva blogginlägg ifred. Kvaliten på inläggen borde således vara bättre, men inte mitt fel om det inte finns nåt att berätta.


Kommentarer
Postat av: ullrika

ett skitkul inlägg Agge. verkligen.



ps. jag har nog glömt skriva att Iselin är ett jättejättefint namn! är det ett "vanligt" norskt namn eller nåt ni dammat av ur garderoben? sött som bäbin är det som sagt iaf.

2008-08-21 @ 20:58:22
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Petra

Aah, välkommen till ett av föräldraskapets stora äventyr: "Jag gömmer mig på dass en stund." =)

Genom åren kommer du upptäcka en massa annat man kan göra där inne också ;-)

2008-08-23 @ 15:50:33
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0