Ont i fötterna

Vi har gått jättemycket. På stan, i affärer, på Holmenkollen och Bygdöy. Inte allt på samma dag givetvis, men nog fan har jag ont i fötterna ändå. Iselin har uppfört sig exsemplariskt (givetvis, bara för att de ska tro att jag ljuger när jag säger hur mycket hon skriker). Så är det nog ganska kul att åka vagn, och ha massa människor att leka med och titta på hela tiden. En hel del pengar har jag fått gjort av med oxå. Skönt, så slipper jag ha dom liggandes på kontot och ta plats ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

jag brukar ochså få ont i fötterna av att gå på stan! hur har din dag varit annars då?

2008-08-08 @ 17:51:01
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0