Tur vi inte är religiösa

för då hade vi garanterat hamnat i helvetet. Dagen har ägnats åt städande, i omgångar givetvis. En sover, den andra städar. Inte mer än rättvist. Men nu äre iaf rent, ja man skulle nästan kunnat utföra operationer hemma hos oss (om man vill ha saftiga infektioner i operationssåren givetvis).

Jag upptäckte mitti städandet att vi har en inneboende. En gigantisk hårig spindel. Jag ville kräkas, skrika och dö, men lyckades behärska mig. Strax därefter väcktes sambon som fick påbörja spindeljakt först med dammsugare och sen med ungsrens. Dagens spindlar är intelligenta, för fanskapet överlevde nog iom att inget lik återfanns.

Dagens middag: lax.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Dagens spindlar ÄR intelligenta.. hade en drös gigantiska sådana i mitt hus... Scary.

2008-08-03 @ 21:22:39
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: t0tta

Börjar det inte bli dags för lite nya Iselin-foton nu?? =)

2008-08-04 @ 11:41:28
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0