En lördag igen.

Dagen började tidigt när jag gick upp och åkte till frisören för att få härlig ånginpackning, klippa mig och göra slingor. Två underbara timmar bara för mig själv, utan mitt skrikande barn (andra ungar som skrek var det däremot, kan hända var de missnöjda med nya frillan?)(Iofs skriker inte Iselin så mycket, men ändå). Jag däremot hade värdens sötaste frisör, och för första gången på länge kom jag ut från frisören och var nöjd! Nu vet jag var jag ska gå i fortsättningen. Det enda som var nästan bättre än det, var att komma hem till Henning och visa vad kalaset gick på. Haha.

Sen har vi varit på besök hos besteföräldrarna, druckit kaffe och sprungit i lite affärer. Nu har Henning har åkt på julbord med sina kompisar och Iselin har lagt sig. Jag sitter här och ska snart plocka fram kvällens gotteri. Jag har en 20-pack med sushi och en flaska vin. Ja, en del av det har tänkt sparas till frukost imorgon (inte vinet alltså, det får sparas till annan anledning). Så har jag tänkt se lite larviga tjejserier som H ändå vägrar se på med mig. Henning påstod att han bara skulla ta några öl och äta med killarna. Jag däremot misstänker att jag, om ungefär tre timmar, får ett sms där det står något om att han har blivit "tvingad" att följa med på krogen. Det är så det brukar gå till.

Såhär glad är jag för att få en kväll för mig själv:



Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Nu är ju jag förstås partisk, men OJJ vad extra snygg du blev! Trodde inte det var möjligt för du är så snygg sen förut!! Helt klart värt pengarna!

2008-12-07 @ 20:54:35
Postat av: ullrika

va fin du är Anna! jag har nog inte sett dig "på riktigt" förutom den där dassbilden du hade som presentationsfoto innan!

2008-12-11 @ 22:55:08
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Elli

Åh, va duktig du är som lägger upp en bild på nya frissan! Den var jättefin!

2008-12-12 @ 22:32:13
Postat av: Kristin

Snyyyyyyyyyyyygg tjej! Henne skulle man gärna bita lite i. Kan hon beställas via internet? Levererar ni till Sverige?

2008-12-13 @ 16:02:01
URL: http://trocca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0