Grattis på födelsedagen!

Idag fyller min käre sambo år!
Därav tvingades jag att baka igår (okej, det var kul) och nu sitter vi bara och väntar på att födelsedagsbarnet ska komma hem så vi får äta födelsedagsmiddag. På grund av mini-kök och allmänt mini-lägenhet så firas födelsedagen hemma hos besteföräldrarna. Inte mig emot, jag slipper disken :) Det kommer alldeles säkert några kalasbilder senare, på Iselins party-outfit å så. Kanske borde skynda mig och ta den där bilden innan hon spyr ner dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0