Grattis på namnsdagen!!

Till mig själv!

Idag har vi tittat i affärer. Jag hittade värdens underbaraste och finaste klänning som satt helt purrfekt! Tyvärr tyvärr tyvärr så var det bara i dåliga färger, och den svarta jag ville ha fanns inte i min storlek. Så klart. Det brukar vara så när man hittar nåt så underbart, perfek och bäst.

Så har jag bakat chokladkaka, så vi har till imorgon då vi ska fira Henning. Det var himla kul. Och den ser läbbigt god ut. Den har tur om den överlever ända till imorgon :) Iselin har lagt sig och sover redan. Hon har inte sovit så mycket som hon grukar under dagen, så hon var väldigt trött ikväll. Skönt tycker jag, som får tid att göra annat. Jag tänkte börja med att ta en lång och varm dusch. Sen hinner jag nog inte mer innan vi ska se tisdagsteve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0