[Ingen rubrik]

Idag var vi på lunch hos den svenska mamman i våran mammagrupp. Det var himla trevligt, och det bjöds på bland annat hemmalagda köttbullar, vilket vi alla vet är världens lyx! Sen har vi tagit lång promenad innan vi kom hem för att laga laxmiddag. (Gör vi något annat än äter?) Iselin somnade halv 7, stentrött. Och vaknade för en liten stund sen, vi tror hon har ont i magen. Stackars lilla grisen! Kan det månntro vaar risgröten som gör bäbi-bajset hårt och tungbajsat? Imorgon ska jag i alla fall köpa majsgröt som påstås vara mer lättskitet.

Nu sitter vi och masserar mage och cyklar om vartannat. Och tuggar lite på goda leksaker givetvis.
Snart börjar Ungkarlskvinnan 4, som vi tänkte se. Imorgon ska vi till fysioterapeuten och se om de senaste tre veckornas stretchande haft önskad effekt. Imorgon är även dagen då jag ska hämta hem min klänning som har varit hos skräddaren.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Messmör i maten = lättbajsat för babymagar

2008-12-16 @ 21:24:23
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0