Prisa skatteåterbäringen!

Eller iaf väldresserade apor som betalar ut trygdepengar. Nu ska här shoppas julklappar!
Eller okej, bara en, och jag slapp ta av mina sparpengar.
Livet är allt bra härligt ibland!

Fast det var det inte inatt. Liten sötnos tyckte det var bra idé att vakna och tro det är morgon klockan 20 minuter i 3.
Jag grät inombords och längtade tills om sisådär 18 år när jag får sova en hel natt ostört.
Nåja, drygt en timme senare var hon fortfarande vaken och jag svor över karlsloken som skulle sovit genom ett atomangrepp och inte alls var till hjälp. Vad som hände sen vet jag inte. Men när jag vaknade halv 9, så låg Iselin snällt och sov med favoritdraken runt sig. Nu ska vi ut och gå i solskenet, Iselin ligger redan i vagnen och sussar (gör hon något annat?) och ja, livet är bra najs!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Fin blogg :)

2008-12-19 @ 18:07:21
URL: http://bellih.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0