Wohoo!

Gissa vars jag ær? Hemma i min soffa och surfar! Vi har fått nåt halvtaskigt mobilt bedband, som stundvis påminner mig om nær jag satt på mammas jobb i Gællivare och surfade på modem. Av någon anledning kænner jag mig ændå som en femåring på julafton. Internet, hemma. Vilken jævla lyx! (Det ær ju tydligen inte alls så sjælvklart som jag trodde, år 2008). Vi har iaf just ætit pizza,och turas nu om att få Iselin att skratta. Japps, hon skrattar nu. Hur mycket som helst, och det ær vædigt smittsamt. Jag kænner hur jag blir glad i hela mig!

 Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Något som verkligen är lyx... pizza!! Gah! kebabpizzakräjving.



Jag undrade lite vad det var du kände igen dig i men nu förstår jag sambandet lite bättre :) Det känns skönt att jag inte är den enda att göra det misstaget. Och veta om det. Och ändå... göra det.

2008-12-06 @ 00:50:08
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: t0tta

Jag har inte heller bredband.. Eller någon form av internet hemma alls... Mest p.g.a flytt då....



Kul att läsa att man ligger som favorit =) Även om du skrev det som anonym... Fast Iselin avslöjade dig *S*... Måste ju säga att jag är här i stort sett dagligen och läser också.. Fast det visste du nog redan. Fast imorgon jobbar B dubbelpass, och tar medsig datorn, så då är jag helt nätlös.

2008-12-07 @ 00:55:51
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: t0tta

Jag har inte heller bredband.. Eller någon form av internet hemma alls... Mest p.g.a flytt då....



Kul att läsa att man ligger som favorit =) Även om du skrev det som anonym... Fast Iselin avslöjade dig *S*... Måste ju säga att jag är här i stort sett dagligen och läser också.. Fast det visste du nog redan. Fast imorgon jobbar B dubbelpass, och tar medsig datorn, så då är jag helt nätlös.

2008-12-07 @ 00:55:53
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0