Familyplanning

Jag och bättre hälften min satt och pratade lite om kläckningen och att det är fotbolls EM i sommar. Jag kunde snabbt konstatera att är det nån jävla gång Sverige ska komma till final i någotsomhelst intressant fotbollssammanhang så är det förmodligen när jag ligger på förlossningen och ylar.

Taskig planering. Fast å andra sidan är ju chansen nästintill obefintlig att det blir så mycket mer än gruppspel för Sverige, så jag är inte orolig. Inte för det iallefall.




Jag och Elli, redo för fotbolls-VM

(lägg märke till mina sockar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0