Friluftsliv

Ja, eller något åt det hållet iallafall.

Vi drog till Feiring (drygt en timmes kørning hærifrån) utrustade med pinnbrød-deg och varm oboy. På grund av avsaknad av bushman aktiviteter de senaste åren så tog det længre tid æn væntat att gøra upp eld, men lite grillat fick vi och vi luktade garanterat røk nær vi var klar. Det var iaf asmysigt oh jag længtar tills vi ska åka dit i sommar.

Idag skrattade oxå min kære pojkvæn åt mig nær jag inte lyckades få igen knappen i mina byxor. Fast jag førlæt honom ganska fort nær jag fick en kaka. Lørdagar ær fan tråkiga, det ær bara skit och bajs på teve och vi lyckas bara vælja kassa filmer att se vilket innebær antingen;

a) Jag blir skitsur och vi slutar se ungefær halvvægs
b) Vi ser hela och inser att vi just sløsat bort två timmar av våra liv som hellre hade kunnat anvændas åt att till exempel se målarfærg torka.
c) Jag førbjuder Henning att någonsin vælja film igen, vilket ær glømt tre sekunder senare nær han går upp och væljer ny film och historian upprepar sig.


Imorgon ær det åtminstone søndag. Søndagar brular vara aktiva dagar. Om inte annat så ær det hela två bra teveprogram! Først Runaway och sen Singing Bee. Ær man pensionær så ær man. Och allvarlig, om jag ær så hær jævla dålig nær jag ær knappt fyllda 24, hur kommer jag att vara vid 50 års ålder, eller ve och fasa 80!

Fast vi kanske inte ska gå hændelsena i førvæg, utan kanske hellre fokusera på att øverleva till onsdagens lækarbesøk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0