Kvälls

Sådärja. Dagen spenderades mestadels i sängen, där jag såg på dåliga teveprogram och åt frukt. Det där med att dra på stan får sparas till en dag då jag har mindre ont. Och jag har inte blivit sugen på konstiga saker som murbruk eller stearin än, jäkla tur.

Min pojkväns pappa fick ett Wii när han fyllde år för nån dag sen. Gissa vars det står nu?!
I ala fall så upptäckte jag att det var ganska kul. Och jag blev bättre och bättre! Sen blev jag dålig igen och förlorade och då konstaterades det snabbt att Wii suger och var en värdelös uppfinning. Typiskt mig? Oh yes.

Det kan eventuellt florera diverse lösa rykten om mig, en monopolkväll och flygande hotell, men alla sådana försök till ogrundad smutskastning av mitt goda lynne skrattar jag på. Jag är en mycket stabil person och inte alls en dålig förlorare. Vinner jag däremot så ställer jag mig gärna på bordet och dansar jigg och sjunger en sång om min fantastiska insats som ledde till vinst. Moget - javisst.

Ikväll ar det ett program på NRK om världens längsta slädhundstävling i Alaska. Så sjukt fina hundar och så jävla hårt att köra nå hundra mil hundspann i den kylan. Me be impressed. Nu ska jag äta mer frukt och böna och be om att få se färdigt bygglov. Ja, vi har svenka ettan, tvåan och fyran här. I-land - jomenvisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0