Lördagsshopping.

Vi sov till halv ett, sen drog vi in till Oslo för att käka frulla och gå i affärer. Jag har insett att kaggen börjar växa och att det inte är många byxor som är bekväma längre, så nu har jag köpt mina första mammabyxor! På nåt vis kändes det som att jag var värsta lögnaren, och bara köpte dom för att låssas att jag skulle få en bäbis. Men nu när jag har titat på ultraljudsbilden ett tag så vet jag att det är sant.

Vi har nyss käkar kycklingtacos, asgott och jag är mätt som bara den. Lördagar är sköna. Då slipper man ha dåligt samvete för att man sover länge och inte gör nåt nyttigt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0