Ny vecka - nya møjligheter

Jarå. Apsilut.

Jag vaknar mitt i nætterna och måste kissa. Okej, det kan jag leva med. Men sen kan jag inte somna om på flera timmar før att jag har asont i mgen, vilket resulterar i att jag sover halva dagen. Vi åkte iaf till Ski idag och tittade på affærer. Inget spænnande alls, och jag ær før snål før att køpa saker nu. Det har vart om Britney på MTV hela dagen, hur spænnande som helst om man inte har nåt liv, så ni kan ju gissa vad jag gør :)

På onsdag ska jag tillbaka till lækarn før att få en del provsvar, førra veckans sjukskrivningspapper och se om det blir aktuellt att jobba før mig snart igen. Får se hur det går, hade vart trevligt att ha något at gøra på dagarna annat æn att ligga i sængen och ha ont och må illa.

I påsk ska i åka hem till Umeåt en svæng. Min kære pojkvæn ær lite nervøs, vilket ær ganska gulligt.
Ska iaf bli sjukt kul att træffa alla folk och mamma framførallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0