Sömn

finns det gott av. Idag till exempel sov jag till klockan tre.
Jag överväger att skaffa en hobby, men på måndag ska jag tillbax till jobbet igen och jag misstänker att efter 8 timmars stående och leende så kommer jag att däcka i sängen och sova till nästa dag, så jag sparar det ett tag.

Ikväll är jag sugen på ost. Färdigskivad gulost vore fanimej nåt. Tyvärr var det enda jag köpte på butiken äckliga chokladkakor och skorpor, så ingen ost blir det för mig.

Utöver det är det inget nytt. Eller jo, jag funderar på att kanalisera all min ilska och aggressioner i att anmäla de där folken som kallar sig läkare. Då har jag iaf nåt att pyssla med då norsk teve inte visar något värt att ens slötitta på och internet bara håller mig sysselsatt ungefär en timme. Om ens det.

Så nu till 10 miljonerkronorsfrågan; vad heter den där hälso- ansvarsnämnden i Norge?
Jag skulle prova googla på den, men insåg jag inte visste vad jag skulle söka på.

Jag tror jag ska fråga min nya doktor jag ska till imorgon.
Han borde veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0