Dags att rycka liv i det här igen

Nytt land, ny bostad. Låt oss nöja oss med det.

Lite nostalgi att sitta och läsa gamla inlägg och drömma sig tillbaka. Kombinationen jordgubbsjuice med snus som dessert gör tillochmed mig sugen på att börja snusa igen. Det var bara så.. rätt.

Och ja, jag saknar shoppingturer på Albert Hein, där allt man behövde för att en måndag/tisdag/lördag/ja vilken dag som helst skulle överlevas. Och efter några om och men så lärde ju tillochmed jag mig att inte vara så petig och faktiskt prova!



Men nu är det andra bullar. Jag ligger i min säng här på Nordstrand och ser över min ekonomi, planerar en månad framåt, kanske två, och sen har jag mina hemliga små ideér och planer som jag hoppas de blir något av. Enda anledningen att jag inte säger något högt, eller skriver det ner, är att mina planer ändras så fort. Eller, jag har så mycket planer och drömmar så det kommer ta mig en livstid eller två att genomföra.

Och om det ska gå, så har jag definitivt inte tid att ligga i sängen och ha ont i magen, så gief painkillers and behandling plix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0