Död åt tekniken

Allt är frid och fröjd, ska sätta på datorn och få dagens dos av internet. Tjena. 30 minuter senare har den lyckats slå på sig och vi är på elkjöp och köper en snygg rosa extern hårddisk så jag kan spara alla bilder innan Henning leker data-doktor. Jag är lite lessen i smyg, jag tycker som om min dator och även om den kommer funka finfint sen, så är jag lite.. ja, lessen.

Idag är det 32 grader och jävligt hett. Synd man inte får bada..  Vad som är ännu mera synd är att det lilla barnet inte alls trivs i värmen, och trivs inte barnet så trivs inte mamman heller. Ikväll ska vi grilla. Jag tycker väldigt mycket om grillad kyckling och potatissallad.

Kommentarer
Postat av: ullrika

äh. det är ändå säkert kallt i vattnet.

2008-07-27 @ 12:46:42
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0