Iselin på hytta

Nu var vi tebax från hytta. Har vart riktigt skönt att få lagad mat och slappa. Har fått sovit en massa oxå då Iselin hängt med bestemor och jag bara väckts då det var matdax. Himla lyxigt! Föresten så undrar jag hur de kommer sig att inget tipsat mig om sockervatten tidigare, då det gjorde underverk med lillgrisen, som inte alls hade lika ont sen. (Kan oxå ha nåt att göra med att jag inte åt en halvliter hallon, men de är än så länge obekräftade rykten).

Natten till onsdag vaknade vi av världens åskväder. Hann knappt bara se en blixt innan det mullrade och dundrade som tusan, alldeles ovanför oss! Läskigt tyckte jag, och Iselin sov genom det hela. Nu ligger hon och försöker få min uppmärksamhet så hon får mat. Snäll mamma som jag är så ska jag väl kunna ordna det.

Kommentarer
Postat av: malin åström

tja gumman, malin åström från östra(samma klass), hur e det? fan ser att du blivit mamma och allt. Fan va kul,bor ni i oslo nu?



gumman,har blivit stor:)



själv bor jag i sthlm sedan snart 3 år tillbaka med min sambo. Oh vill också ha barn:)



kul:)

2008-08-06 @ 11:21:27
Postat av: Kristin

Men alltså, vad fan betyder hytta? Jag har undrat i hundra år.

2008-08-12 @ 05:37:54
URL: http://trocca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0