Måndag igen (tror jag)

Fortfarande lika snorigt varmt, men jag har sovit rätt bra inatt eftersom Henning satt uppe med liten och jag bara behövde gå upp för att mata. Det var sjukt jävla skönt vill jag lova.

Annars sitter jag och väntar på att alla saker jag beställde i förra veckan ska ramla in. Blir lite som julafton tänker jag mig. Vi ska ner på helsestasjon innan vi drar på hytta. Trevligt ställe det där, hoppas hon vi ska till idag är snäll. I nästa vecka kommer mammsen och Lasse hit. Äntligen! Tänk att det enda som behövdes för att de skulle komma var att skaffa barn :P

Tot sinas.






Och ang. gårdagens ilallukt så var det sur mjölk och kräk som gjorde doftsensationen möjlig.
Thänk jo for asking.

Kommentarer
Postat av: ullrika

Haha! "Det enda"...!!

2008-07-28 @ 23:18:29
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Nä nuu... "det enda.." jo tjena, så himla enkelt var det nu inte? Å förresten var jag ju över till dig och firade norskt 1-årsjubileum, fast det är klart att nu finns ju ytterligare en viktig anledning att komma över till er! Räkna med att inte se bebis mer än vid mattiderna. Hur ser det ut på bostadsmarknaden i Norget?

2008-07-29 @ 19:25:47
Postat av: t0tta

Aha *skratt*

2008-08-02 @ 21:25:16
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0