Satans värme

så precis ingen får sova. Mellan 5 och 8 på morgonen sover vi som allra bäst, på soffan. (Detta under förutsättning att alla fönster stått öppna under natten). Lagen om allts jävlighet har lyckats än en gång. I veckan drar vi ner på hytta, där det har utlovats svalare väder och frisk havsluft, samt besteföräldrar som gärna vill umgås med sitt första barnbarn.

Henning håller forfarane på att laga min dator. I förrgår raderade jag alla gamla mail. Idag hade jg behövt en av dom, så jag slipper betala för nytt dyrt anti-virus program. Synd att det var ett av de mailen jag raderat. Lagen om allts jävlighet, igen!

Och om ni tvivlar på att det är mest synd om mig i hela världen så kan jag berätta att mina stygn gör ont som fan, så det här med att sitta (och ibland ligga) är en ytterst otrevlig sak att göra. Nu sover det lilla barnet, jag undrar vad jag ska göra med all denna tiden. Det klokaste vore givetvis att sova, men jag har ju aldrig påstått mig vara den skarpaste kniven i lådan, så vi får väl se..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du kan ta din skadeglædje och stoppa upp dær solen inte lyser før mitt internet ær tillbaka.



Du kan alltid komma hit och låna interet, inte øverdrivet långt. ehe... ^^

2008-07-27 @ 13:03:21
URL: http://leben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0