Sommarvärme och dagens bäbi

31 grader ute och 28 inne gör varken bäbi eller bäbi-mamman särskilt lycklig. Så vi flydde till besteföräldrarna som har både internet och aircondition. Iselin har inte sovit bra, och inatt var Henning uppe med henne så jag fick sova mellan matningarna. 3x1,5h gör underverk. Sen fick han sova hela långa morgonen. Nu ligger iaf den söta lilla människan i sin bilstol och sover och vi stora (kan man säga vuxna även om man inte känner sig särskilt vuxen?) får lite välförtjänt tid framför datorn.

Utöver det inget alls allt förtälja, dagarna går så sjukt fort och vi gör inte särskilt mycket alls.
Inget som skulle intressera någon av er iallefall.


Och tack för alla gratulationer!



Kommentarer
Postat av: emmalimamman

haha! gillar att du skriver "bäbi"! får jag ta åt mig lite ära där kanske? ;)



hon är vansinnigt söt som du vet!

sömnen kan väl ha med värmen att göra kanske? vem kan sova när det är såhär hett?!



snosa henne lite från mig (alldeles nya bäbi-skinn doftar ju så himlans gott!)!

2008-07-25 @ 22:24:54
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0