Upp som en sol, ner som en pannkaka

Efter gårdagens positivism så var jag givetvis helt slut på kvällen, och var i säng strax efter 11. Därmed inte sagt att jag sovit nåt. Imorse vaknade jag av att min ena höft höll på att ramla av, det gjorde så jävla ont. Tillråga på allt mådde jag skitkasst och kunde inte ens spy för att jag inte hade ätit frukost. För att göra ont värre så är det 28 grader, och om en timme står solen så den lyser in genom alla fönster och förvandlar min tillflyktsort till ett växthus. Cheers!

Kommentarer
Postat av: t0tta

Hehe, men visst är det ljuvligt att vara gravid?



Jag har missat.. Vilket datum, är det beräknat?

2008-07-03 @ 13:57:22
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0