Förnekelse?

Nån som  minns när jag yrade om att förlossningen skulle bli piiis åf käjk och typ inte alls göra ont? Kanske är det som kallas förnekelse, vad vet jag. Iallafall så vaknade jag klockan fyra imorse av värkar. Och det kan vi konstatera gjorde ont! (Jag förstår nu vad folk menar med att man vet när det är på riktigt). Nu vet jag alltså att det gör ont som fan, och det där med att vara lugn som en filbunke har jag lagt bakom mig för länge sen.

Sambon vart nervös efter igår och satte sig och skruvade ihop bäbisängen när vi kom hem, så nu är den bäddad och klar och det är bara bäbi som saknas. Och det dröjer nog inte sådär överdrivet länge om vi ska tro gårdagens doktor. Å andra sidan så har ju den norska läkarkåren visat prov på sin inkompetens mer än en gång tidigare, så man vet ju aldrig. (Upplyftande tanke btw, nu känner jag mig ju verkligen trygg när det är dax..)


Kommentarer
Postat av: ullrika

kära filbunke.

kom tillbaka!



är det förresten inte många svenska läkare som jobbar i Norge :)



återigen; LYCKA TILL girlie!!

2008-07-15 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0