Vy från ett utedass

Så här skulle det alltid sett ut när man satt på dass



Då vår vi tillbaks från hytteturen. Det har varit hur skönt som helst, och kul! Karlarna drack öl och whiskey, och jag drack inte sånt. Vi har grillat gott, ätit räkor,spelat sällskapsspel, varit ute med båten och fiskat. I onsdags tog vi båten in till Fredriksstad och la till vid bryggan och satt där och slappade och spelade kinaschack. Och hur underbart väder som helst hade vi! Otroligt skönt att komma iväg en sväng och ligga i nån annan soffa än sin egen, för en god del tid har spenderats där för min del iallafall. Det enda som var lite drygt (okej, ganska jävla jättejobbigt) var att jag började med en ny hobby; vakna en gång i timmen för att måsta pissa, och sen ha svårt att somna om. Hjärnkapaciteten är om möjligt ännu lägre än tidigare efter det.




(Kolla in bilden med mig i den rosa klänningen,
uttrycket "strandad val" har fått en helt ny mening)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0