För hon har tagit studenten

- det trodde inte vi!

Så sjöng min mamma. Jag tror att det var på låssas.

Nu har vi vart å försett Sarah med blommor, nallar och alkohol när de gick ut ur skolan. Eftersom det var grymt jobbigt att bara stå och glo sålänge, och de vuxna skulle hem och förbereda maten som snart ska ätas så drog vi hem sen. Titta på fulla folk som åker traktorflak är väl kanske inte överdrivet upphetsande om man har ont och det blåser som fan.


GRATTIS!

(och tack för den tvivelaktiga äran
att utse mig till kvällens chaufför)

Kommentarer
Postat av: joel

Man kan ju alltid kasta saker på dom.. typ snor eller ketchup.. dom bryr sig inte och själv blir man av med den där påsen snor som man har hängandes bakom köksdörren...

2008-06-11 @ 19:02:36
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack ska du ha, den var faktiskt galet fin!

2008-06-12 @ 00:55:51
URL: http://leben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0