Namn

Nu har jag kommit på vad det lilla kräket den lilla sötnosen (som hållt mig vaken med att hoppa på min kissblåsa, samtidigt som hon försöker pressa sig upp under mina revben) ska heta! Tilltalsnamnet har vi haft bestämt sen början, men det har vart svårt att hitta ett namn till som vi båda gillade. Men nu så! Fast vad det är tänker jag inte berätta innan hon har kläckts. Blivande far verkar inte alls ha så mycket emot mitt förslag på andranamnet, så jag hoppas han inte ändrar sig.

Nu försöker vi komma överens om varifrån vi ska beställa mat. I jämförelse verkar det vara lättare att komma överens om vad hon ska heta.





Kommentarer
Postat av: ullrika

Ah! "Namnkombination" tolkar jag som ett dubbelnamn? Aj lajk ö lott!



Nu börjar det närma sig bäbileverans. Är du nervös? Är Henning nervös?



PoK!

2008-06-29 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0