Övergött troll på flygplan

Det är inte såå jävla kul att flyga när man är fet som ett troll. Flygplansstolar är onekligen jävligt obekväma och kabinen blir onekligen jävligt varm och äcklig. Men nu är jag iaf hemma hos mamma, även kallad vilohemmet. Jag räknar med att laga mat ungefär 0 gånger. Diska ungefär likamånga. Bada badkar kommer jag däremot att göra ungefär 22 gånger. För att inte tala om att mobbas me de stackarna som går i skolan och jobbar. HA HA!

Nu ska jag åka och hälsa på min kompis.
(Jag har en kompis, jag har en kompis!!)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Alltså.. Nu undrar jag var folk fick bilden av att de själva få bestämma pris?



Det ska ju vara ett hemligt pris och om alla fortsätter begära pris kommer jag aldrig få dela ut mitt hemliga pris. Ditt svar var ganska bäst hitills.

2008-06-04 @ 11:17:55
URL: http://leben.blogg.se/
Postat av: Petra

På besök i Sverige då? :-)

2008-06-05 @ 09:42:38
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0