Sömnlös i jefla Umä

Trots tidigt sänggående somnade jag inte fören efter två. Att i kombination med det vakna halv 7 gör att jag känner mig lika pigg som en död blåsfisk. Men jag fick iaf melon till frukost så jag ska inte klaga. Fick ringa Naima och vi ska inte gå på badhuset förrns senare idag. Kanske jag hinner sova lite först? Om mamma kan sluta städa nångång, jag får ju högt blodtryck för mindre.

Imorgon ska Sarah ta studenten, och för första gången på 4 år eller så ska jag tillbaka till brottsplatsen. Eller jag menar ju givetvis min före detta gymnasieskola. Spänningen är olidlig. Nu ska jag fanimej sova lite

Kommentarer
Postat av: mrs städerskan

Ja nu är städningen avklarad iaf och du sover snällt i soffan. Jag kan samtidigt intyga att den här familjen har andra intressen än att städa och putsa hemmet varje dag.

2008-06-10 @ 09:56:14
Postat av: Mikaela

Haha, kanske jag gör.eller kanske inte? fiser



Natten gick helt okej,fick säkert 6 timmar sömn.

2008-06-10 @ 10:42:40
URL: http://leben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0