Söndag nu igen?

Vad dte för 17 inte söndag i förrgår? Uppenbarligen inte..
Idag har jag:
  • badat badkar
  • ätit grillat för 3e dagen i rad
  • gjort värdens bästa fruktsallad
  • klätt på mig
Inte i den ordningen.


Igår var jag och Åsa till Sävar. Vi skulle grilla. Naima kom på, ungefär en timme innan vi var där att vi skulle grilla deras två kilos hela kyckling. Smart, om det inte vore för att den var fryst. Vi var ganska hungriga när den nu äntligen var klar. Igår var även dagen då jag åt tre sorters potatis.
  • potatissallad
  • pomm-fritt
  • klyftpotatis lagad i ugnen
Igår var en väldigt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tror inte allt det ær nødvændigt då jag faktiskt bara ska mellanlanda i Oslo.



Fast jag ska nog ringa och førvarna flygplatsen..

2008-06-09 @ 12:46:25
URL: http://leben.blogg.se/
Postat av: Trotsig tonåring

Haha, jag ska hem till sverige!

Sen ska jag till syden, då åker jag dock från sverige. Kos 2 veckor, avis? va va va?!



Ska till kæra stockholm i två veckor.

Norrmænn och midsommar går inte ihop!

2008-06-09 @ 12:58:35
URL: http://leben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0