Söndagen i text

Eftersom temperaturerna idag var så läskigt höga så beslutade jag mig för att stanna inne i soffan, med airconditionen på och kläderna av. Nästan. Orka utsätta sig för mer svett och värme än nödvändigt liksom.

Efter det obligatoriska internettandet så satte jag igång med att sy gardiner till bäbisens rum. Jag köpte tyget för typ tre veckor sen och har inte fått fingrarna ut fören nu. Ville ha det gjort innan jag drar på vilohem på tisdag. Det var iaf skitkul och gick så väldigt mycket lättare än jag förväntat mig. Och fint blev  det. Ska bara hem och hänga upp dem så jag får se dem in action.

Börjar känna mig lite stressad. Känns som det är så mycket jag ska göra och fixa innan jag åker. Packa, posta, ringa, städa, diska, tvätta och allt såntdär. Har fått nån liten defekt så jag gärna vill ha det lite rent och städat hemma innan jag åker nånstans. Om det så ens är en 5 minuterstripp till affärn. Det känns så trist att komma hem och inse att det första man måste göra är att städa. Nej tack, inte för mig.

Nu har vi just grillat de korvarna som var kvar från igår, och jag ska just få lite iPod-upplärning av sambo som är snäll nog och lånar ut den åt mig. Jag är ett tekninskt missfoster och är jävligt stolt över att jag lärt mig använda en dator, så det här kan bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0