Blodslit

Idag klockan 06.40 ringde väckarklockan.Och eftersom nån legat och tryckt på min kissblåsa hela natten så har jag inte sovit mer än 4 timmar. Iallafall så var det intressant att vara tillbaka på jobbet. Skönt att ha något att göra även om jag har så helvetiskt ont ibland. För det mesta.

Efter jobbet var viå hämtade massa banankartonger så jag får flytta.Så har jag även fått ringt helsestasjon här på Kolbotn så nästa vecka ska i dit och kika på kulan. Försökte få tag på nån på NAV så jag får nån klarhet i vad som gäller efter kläckning, men det gick sämre. Antar att det är en dag imorgon med.

Nu är jag så dödens död så det finns inte.Jag överväger att sätta mig själv i sockerkoma och sova till imorgon.
Föresten fick vi en bok idag. Om bäbisar. Den ska jag läsa nu.

Kommentarer
Postat av: melinda

faaantastisk blogg må jag säga.

2008-03-04 @ 12:17:47
Postat av: Elli

Har jag helt missat din blogg, elr bara glömt den? Nu ska jag iaf titta in varje dag, elr tom flera gånger om dan! Måste ju veta hur det går med ägget=)

2008-03-04 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0