Det drar ihop sig till flytt

image26Idag vaknade jag sådär vid 10 tiden, efter att ha sovit 11 timmar, så jävulskt skönt! Efter att ha dragit mig i en timme i sängen gick vi upp och lagade våfflor till frulle. Våfflor och pannkakor är numera min stora last.

Sen åkte vi förbi mig, packade ut 9 kartonger som sen kördes till Hennings bestefar. Lite synd däremot den grejen att jag har ont både i rygg och livmoder så jag inte kunde bära särskilt tungt. Usch så taskig tajming alltså ;) Efter det hårda arbetet med att släpa kartonger till bilen så åt vi glass. Det tyckte jag vi förtjänat som burit så mycket. Haha.
Fick en liten utflykt oxå när vi körde till Nesodden och bestefaren, som bor i ett radhus som han köpte på 50-talet och inte har renoverat sen dess. Snacka om att resa i tiden! :P

Efter den lilla utflykten kom vi hem och fick besked om att det låg hybel ute på internet åt oss. 70 kvm, två sovrum och billig hyra, för att vara i Norge alltså. Kollade in den och den såg perfa ut så på tisdag ska vi å kika på den. Rätt onödigt egentligen, för jag har redan flyttat in och möblerat hela lägenheten i min fantasi. Vi blev så ivriga så ivriga så vi hoppade inibilen igenoch skulle köra förbi och kolla från utsidan bara, tyvärr så var huset väl gömt och vi såg bara en kortsidan, som jag misstänker tillhörde ett garage eller nåt då det inte var nå fönster där. Får helt enkelt ge sig till tåls och vänta till på tisdag..

Nu skajag kika på ikeas hemsida tror jag, och vänta på att tacos-middagen blir klar :)
Ikväll ska vi se farmen, och bara ta det lungt. Inte så otippat kanske.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ska bli bestemor!!! =D
Håller tummarna för att det snart blir riktigt boende för er. Kramar, ses snart!

2008-03-08 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0